• Kas noteikti jāzina par D vitamīna trūkumu

    Lielākās ārstu bažas saistītas ar to, ka, D vitamīna trūkuma gadījumā, neuzsūcas kalcijs. Tas nozīmē, ka organisms to sāk izskalot no kauliem.
    D vitamīna trūkumu cilvēks parasti nepamana, jo vienā mirklī nekādu akūtu simptomu nav, bieži vien cilvēki nemaz neapzinās, ka D vitamīna līmenis ir zems.
    Vai pastāv D vitamīna trūkuma simptomi?
    lasīt vairāk

  • Kādi ir labvēlīgie efekti no D vitamīna lietošanas?

    Katru gadu zinātnieki sniedz arvien jaunus datus par D vitamīnu un tā labvēlīgajiem efektiem. Nu jau daudz skaidrāk kļuvis, kāds D vitamīna līmenis asinīs ir vislabākais un kādus labvēlīgus efektus var sagaidīt, sasniedzot tieši šādu līmeni. 

    Lai maksimāli iegūtu labvēlīgus efektus no D vitamīna lietošanas, tā līmenim asinīs jābūt 45 – 50 ng/ml!

    lasīt vairāk

  • Kāds ir ideāls D vitamīns?

    Dabiskas izcelsmes D3 vitamīns holekalciferols, šķīdināts īpaši attīrītā eļļā, bez pievienotām krāsvielām, konservantiem, aromatizētājiem.

    lasīt vairāk

  • Kā pasargāt bērnu no rudens vīrusiem un kāda loma tajā ir D vitamīnam?

    Kā viens no būtiskiem papildus faktoriem minams D vitamīns, kurš uzņemts pietiekamā daudzumā palīdz normālas imūnsistēmas funkcinēšanai. Japānā veiktais pētījums 6 līdz 16 gadus veciem bērniem, apstiprināja, ka tiem bērniem, kuri atbilstošās devās uzņēma D vitamīnu, līdz pat 42% samazinājās saslimšana sezonālo A tipa gripu(1).

    lasīt vairāk

  • D vitamīns prasīgiem klientiem!

    Dabiskas izcelsmes D vitamīna eļļas šķīdums kapsulās, kas speciāli radītas, lai nodrošinātu nepieciešamā D vitamīna daudzuma uzņemšanu. Īpaši ieteicamas gada tumšajā periodā, kad nav iespējams uzņemt D vitamīnu ar saules gaismu. Pie tam, cilvēkiem, kuri daudz laika pavada iekštelpās, ir lietderīgi apsvērt D vitamīna lietošanu visa gada garumā.

    lasīt vairāk

  • Ko darīt, ja piemeklējis kārtējais vīruss?

    Aizlikts deguns, bieža šķaudīšana? Sāpošs kakls? Klepus? 
    Visticamāk tā ir saaukstēšanās, ko izraisījis kāds no 200 vīrusiem, kas citiem šķaudot vai klepojot, nokļuvuši gaisā.
    Ja papildus iepriekš minētajiem simptomiem pievienojies drudzis – 38 grādi un vairāk, galvas sāpes, muskuļu sāpes, izteikts nogurums, caureja, nelabums, vai vemšana, ļoti iespējams, ka tā ir gripa. KO DARĪT?
    lasīt vairāk

  • D vitamīns cauri laikiem

    Mūsdienās daudzas ikdienas lietas, kļūst tik pašsaprotamas, ka nesenā pagātne ar melnbaltajām fotogrāfijām šķiet aizmirsta. Izdzirdot vārdu „vitamīns” sejā neviļus var parādīties smaids, liecinot, ka par šo „sīko vienību” visu jau zinām. Patiesībā vitamīni nav sīka vienība, jo pirms dažiem gadsimtiem vitamīna trūkums organismā līdzinājās nāves rēgam, kas savā ceļā nopļāva milzum daudz ļaužu.

    lasīt vairāk

  • Apsveicam uzvarētājus!

    Sirsnīgs paldies visiem mūsu Facebook lapas sekotājiem! Mums ir patiess prieks, ka rūpējaties par savu un arī savu draugu veselību.

    Ar prieku paziņojam laimīgos, kuri pirmie saņems jauno Nateo D 4000.

    lasīt vairāk

  • Mazo kareivju lielais spēks - vitamīni

    Vitamīni ir organiski ķīmiski savienojumi, kas nelielos, bet noteiktos daudzumos, nepieciešami normālai organisma funkcionēšanai.

    Vitamīnus organisms nespēj sintezēt (vai nespēj sintezēt pietiekamā daudzumā), tāpēc tie jāuzņem papildus - ar pārtiku, uztura bagātinātājiem vai, nopietnākos gadījumos, ar medikamentiem.

    lasīt vairāk

  • Vitamīns A

    Būtiska loma A vitamīnam ir acu veselības nodrošināšanā, kā arī skaistas un veselīgas ādas uzturēšanā. A vitamīns veicina reproduktīvās sistēmas darbību, kaulu un zobu veidošanos, stiprina nervu šūnas un paaugstina organisma spēju pretoties dažādām infekcijām.

    lasīt vairāk

  • B grupas vitamīni

    B grupas vitamīni ir ūdenī šķīstoši un to grupa ir ļoti plaša. Lai arī B grupas vitamīniem ir līdzīgi nosaukumi un tie atrodas gandrīz vienos un tajos pašos pārtikas produktos, to ķīmiskais sastāvs ir atšķirīgs, kā arī atšķirīga to loma organismā.

    lasīt vairāk

  • Vitamīns C

    KĀPĒC nepieciešams C vitamīns? 
    C vitamīns palīdz uzsūkties dzelzij, uzlabo imūnsistēmas darbību, piedalās kolagēna sintēzē (kolagēns ir galvenais proteīns, kas veido saistaudus), samazina sirds un asinsvadu slimību risku, kā arī spēlē lielu lomu cīņā pret ādas novecošanos.

    lasīt vairāk

  • Kā sagatavoties skolai 1. daļa

    Skaistā, karstā vasara ir paskrējusi vēja spārniem un pienākusi beidzamā augusta nedēļa – laiks pārkārtoties, lai pēc iespējas saudzīgāk un patīkamāk iekļautos spraigajā ritmā. Skolas gaitu atsākšana skar ne tikai bērnus, bet arī vecākus. Trīs mēnešus ir dzīvots brīvi, neievērojot stingru dienas režīmu, bet atgriežoties skolā, dzīves ritms un pienākumi kardināli mainīsies, tāpēc esam apkopojuši dažus ieteikumus, lai atgriešanos skolā padarītu foršāku.

    lasīt vairāk

  • Aktuālais jautājums - bērna stāja!

    Izrādās, ka 96% bērnu ir stājas problēmas.

     
    lasīt vairāk

  • Par pareizu sēdēšanu

    Tas ir lieliski, cik ļoti tehnoloģijas atvieglo darbus, kas citādi aizņemtu daudz vairāk laika! Bet ir vērts padomāt, kā šī ērtība ietekmē mūsu veselību. Muguras sāpes, sāpes sprandā un pat galvas sāpes var izraisīt nepareizs darba vietas iekārtojums. Tā kā lielākā dienas daļa daudziem no mums paiet darbā ar datoru, ir ļoti svarīgi darba vietu iekārtot tā, lai saudzētu savu fizisko veselību.

    lasīt vairāk