Jaunumi

  • Par pareizu sēdēšanu

    Tas ir lieliski, cik ļoti tehnoloģijas atvieglo darbus, kas citādi aizņemtu daudz vairāk laika! Bet ir vērts padomāt, kā šī ērtība ietekmē mūsu veselību. Muguras sāpes, sāpes sprandā un pat galvas sāpes var izraisīt nepareizs darba vietas iekārtojums. Tā kā lielākā dienas daļa daudziem no mums paiet darbā ar datoru, ir ļoti svarīgi darba vietu iekārtot tā, lai saudzētu savu fizisko veselību.

    lasīt vairāk

  • Vitamīns C

    KĀPĒC nepieciešams C vitamīns? 
    C vitamīns palīdz uzsūkties dzelzij, uzlabo imūnsistēmas darbību, piedalās kolagēna sintēzē (kolagēns ir galvenais proteīns, kas veido saistaudus), samazina sirds un asinsvadu slimību risku, kā arī spēlē lielu lomu cīņā pret ādas novecošanos.

    lasīt vairāk

  • D vitamīns prasīgiem klientiem!

    Dabiskas izcelsmes D vitamīna eļļas šķīdums kapsulās, kas speciāli radītas, lai nodrošinātu nepieciešamā D vitamīna daudzuma uzņemšanu. Īpaši ieteicamas gada tumšajā periodā, kad nav iespējams uzņemt D vitamīnu ar saules gaismu. Pie tam, cilvēkiem, kuri daudz laika pavada iekštelpās, ir lietderīgi apsvērt D vitamīna lietošanu visa gada garumā.

    lasīt vairāk

  • Kas noteikti jāzina par D vitamīna trūkumu

    Lielākās ārstu bažas saistītas ar to, ka, D vitamīna trūkuma gadījumā, neuzsūcas kalcijs. Tas nozīmē, ka organisms to sāk izskalot no kauliem.
    D vitamīna trūkumu cilvēks parasti nepamana, jo vienā mirklī nekādu akūtu simptomu nav, bieži vien cilvēki nemaz neapzinās, ka D vitamīna līmenis ir zems.
    Vai pastāv D vitamīna trūkuma simptomi?
    lasīt vairāk

  • D vitamīns cauri laikiem

    Mūsdienās daudzas ikdienas lietas, kļūst tik pašsaprotamas, ka nesenā pagātne ar melnbaltajām fotogrāfijām šķiet aizmirsta. Izdzirdot vārdu „vitamīns” sejā neviļus var parādīties smaids, liecinot, ka par šo „sīko vienību” visu jau zinām. Patiesībā vitamīni nav sīka vienība, jo pirms dažiem gadsimtiem vitamīna trūkums organismā līdzinājās nāves rēgam, kas savā ceļā nopļāva milzum daudz ļaužu.

    lasīt vairāk

  • Kāpēc D vitamīns jāuzņem tagad, lai imunitāte būtu gatava gripas sezonai?

    Kamēr gozējamies vasaras saulē, rudens šķiet pavisam tālu. Tāpat arī par D vitamīna lietošanu vasarā domājam mazāk. Bet vai zināji, ka imunitāte jāsāk stiprināt savlaicīgi, lai tā būtu spēcīga, iestājoties rudenim? D vitamīns veicina mūsu imunitāti, un tas ir sevišķi svarīgs rudens un ziemas periodā, kad apkārt plosās elpceļu slimības, piemēram, gripa vai Covid-19. Svarīgi saprast, ka optimālu D vitamīna līmeni asinīs nav iespējams iegūt uzreiz, tas var aizņemt divus mēnešus un pat ilgāk.

    lasīt vairāk

  • Sagatavo imunitāti rudenim laicīgi

    Vasara ir laiks, kad bērns saulē pavada visvairāk laika. Un lai gan varētu šķist, ka ar šiem saules stariem pietiek, lai uzturētu optimālu D vitamīna līmeni, situācija ir tālu no ideālas. D vitamīna sintēzi ādā aizkavē saules aizsargkrēmi un apģērbs, savukārt, neapdomīgi ilgi atrodoties tiešos saules staros, bērna maigā āda var apdegt.

    lasīt vairāk

  • Vai zinām visu par D vitamīnu?

    Lielāko D vitamīna mītu atspēkošana!

    D vitamīna ķīmiskā struktūra un veidošanās ādā atklāta 1930.-tajos gados, savukārt mencu aknu eļļas nozīme kaulu slimības – rahīta – ārstēšanā zināma jau kopš 19. gadsimta. D vitamīnam ir gara vēsture, un tā izpēte turpinās vēl aizvien. Vai zinām visu par D vitamīnu?

    lasīt vairāk

  • Uzmanies, sauli var arī pārdozēt!

    Sākoties siltajam laikam, gandrīz katrs vēlas mazliet pagozēties saulītē, ķerot iedegumu. Bet vai esi aizdomājusies, ka sauli var arī “pārdozēt”?

    lasīt vairāk

  • Bērns vasaras saulē. Vai pamats uztraukumam?

    Kā parūpēties par bērna jūtīgo ādu vasaras saulē?

    Jebkuram bērnam vasara ir īpašs laiks. Draugi, spēles, svaigs gaiss un saule ir neatņemamas siltā laika sastāvdaļas. Bet, neskatoties uz vasaras priekiem, nedrīkst aizmirst arī par saules ultravioletā (UV) starojuma ietekmi uz bērna maigo ādu.

    lasīt vairāk

  • Jaunums! D vitamīns ar Omega-3 jeb Nateo D PLUS

    Dabiskas izcelsmes D vitamīns un augstas koncentrācijas Omega-3 vienā kapsulā! 

    Nateo D PLUS ir īpašs produkts, kas vienīgais sevī apvieno gan D vitamīnu, gan Omega-3 taukskābes pieaugušam cilvēkam ikdienai nepieciešamajā daudzumā. Viena D PLUS kapsula satur 4000 SV (starptautiskās vienības) D vitamīnu un 300 mg Omega-3 taukskābes. D vitamīns veicina normālu imūnsistēmas darbību un palīdz uzturēt zobu un kaulu veselību. Omega-3 taukskābes uztur veselu sirdi un asinsvadus.

    lasīt vairāk

  • D vitamīns cīņā pret COVID-19

    Laikā kad cilvēce meklē specifisku terapiju un drošu vakcīnu Covid-19 vīrusa infekcijai, zinātnieki meklē iespējas, kā iedzīvotāji sevi varētu mēģināt no tās pasargāt šobrīd. Īpašu uzmanību piesaistījis D vitamīns, jo vairāku zinātnisku pētījumu rezultāti norāda uz sakarību, kur cilvēki ar augstāku D vitamīna līmeni ar Covid-19 slimo mazāk.

    lasīt vairāk

  • Kā pasargāt bērnu no rudens vīrusiem un kāda loma tajā ir D vitamīnam?

    Kā viens no būtiskiem papildus faktoriem minams D vitamīns, kurš uzņemts pietiekamā daudzumā palīdz normālas imūnsistēmas funkcinēšanai. Japānā veiktais pētījums 6 līdz 16 gadus veciem bērniem, apstiprināja, ka tiem bērniem, kuri atbilstošās devās uzņēma D vitamīnu, līdz pat 42% samazinājās saslimšana sezonālo A tipa gripu(1).

    lasīt vairāk

  • Vitamīns A

    Būtiska loma A vitamīnam ir acu veselības nodrošināšanā, kā arī skaistas un veselīgas ādas uzturēšanā. A vitamīns veicina reproduktīvās sistēmas darbību, kaulu un zobu veidošanos, stiprina nervu šūnas un paaugstina organisma spēju pretoties dažādām infekcijām.

    lasīt vairāk

  • Pavasarī D vitamīna trūkst visvairāk!

    Pētījumu dati Latvijā rāda, ka tieši marts ir mēnesis, kad cilvēkiem vidējais D vitamīna līmenis asinīs ir viszemākais. Tāpēc jūtams enerģijas un dzīvesprieka trūkums. Arī aprīlī un pat maijā D vitamīns neuzkāpj augstāk par ziemas rādītājiem... kāpēc tā? 

    lasīt vairāk

  • Ko darīt, ja piemeklējis kārtējais vīruss?

    Aizlikts deguns, bieža šķaudīšana? Sāpošs kakls? Klepus? 
    Visticamāk tā ir saaukstēšanās, ko izraisījis kāds no 200 vīrusiem, kas citiem šķaudot vai klepojot, nokļuvuši gaisā.
    Ja papildus iepriekš minētajiem simptomiem pievienojies drudzis – 38 grādi un vairāk, galvas sāpes, muskuļu sāpes, izteikts nogurums, caureja, nelabums, vai vemšana, ļoti iespējams, ka tā ir gripa. KO DARĪT?
    lasīt vairāk

  • Mazo kareivju lielais spēks - vitamīni

    Vitamīni ir organiski ķīmiski savienojumi, kas nelielos, bet noteiktos daudzumos, nepieciešami normālai organisma funkcionēšanai.

    Vitamīnus organisms nespēj sintezēt (vai nespēj sintezēt pietiekamā daudzumā), tāpēc tie jāuzņem papildus - ar pārtiku, uztura bagātinātājiem vai, nopietnākos gadījumos, ar medikamentiem.

    lasīt vairāk

  • Kā viegli atgūties no svētku pārēšanās!

    Šie ir Ziemassvētki mūs lutināja ar garām brīvdienām. Tika apciemoti vecāki, radi, draugi un neizbēgami, katrs no mums mielojies ar liesākiem un treknākiem svētku gardumiem. Tā nu tas ir - cilvēki svētkos ēd vairāk un daudz mazāk domā par veselīgu uzturu, bet pēc svētkiem - bikses ciet neiet un depresija klāt!
     
    Šī iemesla dēļ ielūkojāmies speciālistu sniegtajos padomos, ko darīt ja ēsts par daudz un kā ieturēt veselīgu pauzi, jo īpaši, ja pēc dažām dienām nākamie svētki un mielošanās?
    lasīt vairāk

  • Kā pareizi lietot D vitamīnu

    Vai pastāv kādi īpaši nosacījumi, kad un kā vislabāk lietot D vitamīnu, lai organisms saņemtu maksimāli iespējamo labumu, stāsta endokrinoloģe Maija Gureviča.

    lasīt vairāk

  • Kā sagatavoties skolai 1. daļa

    Skaistā, karstā vasara ir paskrējusi vēja spārniem un pienākusi beidzamā augusta nedēļa – laiks pārkārtoties, lai pēc iespējas saudzīgāk un patīkamāk iekļautos spraigajā ritmā. Skolas gaitu atsākšana skar ne tikai bērnus, bet arī vecākus. Trīs mēnešus ir dzīvots brīvi, neievērojot stingru dienas režīmu, bet atgriežoties skolā, dzīves ritms un pienākumi kardināli mainīsies, tāpēc esam apkopojuši dažus ieteikumus, lai atgriešanos skolā padarītu foršāku.

    lasīt vairāk

  • COVID-19 UN IMUNITĀTE

    Pagājis turpat pusgads kopš pirmajiem Covid-19 reģistrētajiem saslimšanas gadījumiem Ķīnā. Šajā laikā neskaitāmi farmācijas uzņēmumi, pētniecības institūti un citas organizācijas ir efektīvu ārstniecības līdzekļu meklējumos un cītīgi strādā pie vakcīnas izveides. Abos virzienos ir sasniegts zināms progress, bet līdz rezultātam vēl tāls ceļš ejams. Lai arī speciālisti domā, ka tieši vakcīna būs tā, kas nodrošinās mūs ar paliekošu imunitāti pret jauno koronavīrusu, neatbildēto jautājumu ir pietiemai daudz.

    lasīt vairāk

  • D vitamīns palīdz pret saaukstēšanos

    Lielbritānijas Nacionālā Veselības dienesta atbalstītais pētījums(1) apstiprina, ka, lietojot D vitamīnu regulārās un pietiekamās devās, var samazināt elpceļu slimību risku pat par 50%. D vitamīna lietošana ik dienas var pasargāt cilvēkus no saaukstēšanās slimībām, kas mūsu platuma grādos sevišķi aktuālas ir rudens un ziemas mēnešos.

    lasīt vairāk

  • Kāds ir ideāls D vitamīns?

    Dabiskas izcelsmes D3 vitamīns holekalciferols, šķīdināts īpaši attīrītā eļļā, bez pievienotām krāsvielām, konservantiem, aromatizētājiem.

    lasīt vairāk

  • Aktuālais jautājums - bērna stāja!

    Izrādās, ka 96% bērnu ir stājas problēmas.

     
    lasīt vairāk

  • Lapa 1 no 2
    12»Pēdējā